lördag 2 april 2011

Sadel på väg

Idag har Spike http://www.raggededgeracing.com/ skickat min sadel/cuts med inbyggd oljetank + framskärm + mudguard med UPS bra för UPS-paket går att spåra hela vägen hem. Nu har jag snart massor med jobb i garaget, innan jag lämnar tank m.m. på lack måste jag göra fästen på ramen för sadel/mudguard/m.m. I kväll har jag träffat John Björk och Lasse Paulsson från Classic Suzuki Club Scandinavia över en bit mat och några pilsner, eftersom min framgaffel är lite udda till en 72:a så frågade jag John om det, han tror det är en T500 gaffel vilket kan stämma, han ska kolla i sitt reservdelslager och se om han har en T250 gaffel i så fall ska jag testa med att sätta dit de övre/yttre fjädrarna från T500 också om inte gaffeln blir för stum då, orginal är ju rätt kass och går i botten ganska lätt.

Inga kommentarer: