torsdag 7 april 2011

Inget paket idag heller :(

Så var den stora dagen inne, trodde jag. Gjorde en sökning på UPS kl 13:00, då står det att avsändaren måste lämna uppgift om korrekt adress?? Då blev jag lite förbannad, ringde UPS Kundtjänst, en tjej svara att paketet varit ute för leverans och de hittar inte någon adress som stämmer?? Jag frågor då vilken adress det står på paketet, hon läser upp adressen och den stämmer till 100%, jag lämnar mitt mobilnr och hon lovar skicka ut ett meddelande, efter några timmar ringer en kille från UPS i Västerås och säger att deras entreprenör inte hittat i Kristinehamn?? Han ska meddela dom mitt mobilnr men säger att de hinner nog inte idag :( hoppas de hittar till Kristinehamn  i morgon och ringer mig, va fan är det för något folk som kör ut UPS-sändningar och inte har GPS i bilen??? Man kan ju undra......

Inga kommentarer: