fredag 25 februari 2011

Nya tanken....

Nu har tanken från MeadSpeed från good old England kommit, lie dyr men med tanken hemma så var det värt varje krona, de gör tydligen mycket snygga grejer, snyggt tanklock dessutom och snygga bränslekranar. Jag har tänkt mig att lacka tanken silver och ramen blå för att följa Suzukis racingfärger.

Stötdämparna har också kommit inga Öhlinare direkt men det räcker åt mig, rätt utseende i varje fall. Det står "Forsa" på dom tydligen tillverkas de i Taiwan, kolla på Forsa Enterprises Co de verka ju kunna sin sak även om jag aldrig hört talas om dom.

Nu i helgen hoppas jag att hjulen blir uppekrade, sen vill jag kolla hur tanken passar på ramen m.m.

Trevlig Helg på Er!

PS. Ni får gärna skriva någon kommentar, jag tar gärna emot tips om diverse Suzukirelaterade ämnen. DS.

Inga kommentarer: