fredag 18 februari 2011

Började ekra.......

........men hade inte nog med tid så jag avbröt efter att ha skruvat på 3-4 nipplar.....men jag hade inga problem att borra den helt nya Akront-fälgen, gjorde på följande sätt, med eltape sammanfogade jag en orginalfälg med Akront-fälgen sen syftade jag in vinkeln på varje hål, det gick kanonbra.

Får göra någon gaffel att hänga navet i och sen ska det väl inte vara några problem, det ger sig ju automatiskt bara man låter ekrarna falla åt "rätt" håll annars blir det trubbel när man upptäcker att någon ligger åt "fel" håll.

Om ovanstående låter helt tokigt så beror det på att jag varit på Vin- och Deli mässa med vinprovning m.m. de senaste 2½ tim.

Tanken är beställd, kommer till veckan, nya stötdämpare är också beställda, Dave Swarbrick har inte skickat några pipor än, han jobbar tydligen helt ensam och det är väl högsäsong nu under vintern.

Flera bilder från garaget kommer........

Inga kommentarer: