fredag 8 juni 2012

Sjukling

Jag har drabbats av det värsta en man kan drabbas av, en rejäl förkylning och det utan att ha åkt en meter hoj.....

Jag har befunnit mig i soffan snart 4 dagar och ingen har jag i närheten som kan tycka synd om mig heller.

Dock har jag lite bestyr med en eventuell husaffär, min särbo och jag har efter mer än 7års särboliv beslutat oss att slå våra påsar ihop, huset ligger på landet med en stor lada som innehåller bl.a. 3 stallplatser och en gammal Massey-Ferguson traktor. Det vore grejer det, inga vanliga hästar kommer in i de båsen, det blir nog en liten mc-verkstad det...

Min särbo har redan planer på ett litet Caféracer-cafe och min gamla dröm om att ha en liten butik med delar (helst med cafe/race inriktning) till gamla japanare lever vidare.


Inga kommentarer: