måndag 23 april 2012

Tjänsteresa

Jag är på tjänsteresa som omväxling till mitt vanliga kneg som transportledare, konsultar lite åt ett IT-företag (Transrail Sweden AB) som utvecklar ett logistiksystem åt oss på Tågåkeriet, vi är nu i Trollhättan och ska hjälpa Peterson Rail igång med samma system.

Innan jag åkte hit så tänkte jag slänga på sommardäcken (lite sent kanske men jag kör odubbat) dock uppstod ett problem, låset till garaget hade gett upp, utelåst alltså. Hyresvärden kallades in men trots lirkande och kofot kom vi inte in, ganska inbrottssäkert alltså. Hann inte vänta på låssmeden så jag drog ändå.

2 kommentarer:

Simon Genelöv sa...

Jag har följt ditt bygge nästan helt från starten, hittade hit via kommentarsfältet på vardagsmighty (får be om ursäkt för det dåliga kommenterandet). Först får någon vecka sen kom jag fram till att du jobbar ihop med min bror och att din bror var tomte hemma hos oss i min uppväxt. Tack för en mycket bra blogg och ha en trevlig resa.

Mats sa...

Jag är van att inte få några kommentarer, bevisligen är det nu flera än 6000 besök så några är väl intresserade, dock vore det ju roligt med flera kommentarer.