fredag 14 december 2012

Flyttat

Hej, nu har det inte hänt så mycket på denna avkrok, flytten till Karlstad är klar och vi har kommit ganska långt med saker å ting.

Hojarna är dock inte flyttade än, det kan bli nästa vecka eller i mellandagarna, hoppas på lite mildare väder och mindre snö.

Mitt nya dubbelgarage blir ett bra hem för mina Suzukis, för närvarande håller det +7 grader men jag ska nog fixa ett oljefyllt elelement för varmare garage, mellan +10-15 grader vore toppen så jag kan skruva utan problem.

Bastun i källaren är annars ett njutningsmedel tills hojarna är på plats.

Tekniken går framåt när det gäller telefon/bredband/tv har jag märkt, vi tog Tele2 mobilt 4G Bredband och telefoni, hur enkelt som helst, bara att stoppa i kontakten och lösenordet till det trådlösa stod på baksidan av routern, sen var det bara att surfa och ringa :)

När garaget är fyllt ska jag uppdatera med bilder...

Inga kommentarer: