torsdag 16 februari 2012

En galen dag!

Ledig från jobbet idag, tillverkade fästen till tanken som ska svetsas dit sen ska ramen lackas.

Nu när det mest är montering kvar på Caferacern så får man lite konstiga idéer, vad har jag för någon sjukdom tro??

Helt plötsligt kom jag på att jag ville ha en Suzuki RGV250, efter lite googlande så upptäckte jag att för det första fanns det inte så många till salu i Europa, några fanns men dyra. Fick oväntad hjälp på ClassicBike fick tips om en RG250 -86 i delar för en vettig penning, den fanns i Hedemora, ingen tid att förlora åkte klockan 13:00 lastade Volvon full klockan 17:00 och var åter hemma kl 2030, så det första jag gör i morgon är att lasta ur bilen och fylla på i garaget. Ytterligare ett vuxenpussel av den tekniska arten ska alltså fogas samman, får se om det fattas några bitar. Vad skoj det ska bli :)

En sån här alltså, fast svart/röd....



Inga kommentarer: